دومین سوپ دنیز🥣
امیدوارم که خوشش بیاد و بخوره🤍🥺

تصویر
۴ پاسخ

والا یه بار من غذا گذاشتم همه دیسلایک زدن نمیدونم چیشونه
نوش جونش گلم

ارد برنج شما دون دون نمیشه؟ من خودم ارد درست کردم فرنی درست کردم امروز خوب نشد

گوشت زود شروع نکردی؟؟

همشو میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤱🏼🩵 مامان دنیز🤱🏼🩵 ۱۰ ماهگی