۱۵ پاسخ

جوابارو خوندم پشمام ریخت🤣🤣🛵

نوش‌جونش عزیزم ولی مقدارش خیلی زیاده😂😬

واااییی کامنتا🤣

نوش جون فسقل خانوم.فقط عزیزم از دفعات دیگه سعی کن کره کمتر بریزی براش

نه میدونی چطور بود صفحه گوشیم نورش کم بود .درست دیده نمیشد کلا در مرحله اول گوجه دیده شد😁😁بعد که دیدم نوشتی هویجن دقت کردم دیدم اره واقعا هویجن🫢

نوش جونش

بعنوان اولین سوپ حجمش زیاد نیس؟؟؟

وای ننه.سوپش چقد نقلیه

منم‌مثل بقیه فک کردم .اونا کدو .اونا گوجه .اونام‌نمکن😅😅😅😆😆😊

نوش جوونش

نوش جونش ولی اولین سوپ بهتره فقط سینه مرغ و سیب زمینی و پیاز باشه بعد کم کم بهش سبزیجات اضافه کنی بعد برنج اینا...

اون دو تیکه کدوعه؟

اونا نمکه؟!...اینهمه نمک زیاد نیست؟!

گوجه حساسیت اور نیست؟

نوش جونش

سوال های مرتبط