۳ پاسخ

پروبیوتیک عزیزم واسه سیستم گوارششون خوبه.و ۲ساعتم ماندگاری داره

من الان اپتامیل 2 میدم
پرونوترا دکتر گف برذی اینه بالا نیاره ولی در اصل اپتامیل ای آر برای رفلاکسه که اقن گیر نمیاد

من استفاده نکردم نمی‌دونم

سوال های مرتبط