۵ پاسخ

سلام نه میگن که همه لک نمی‌بینن اما من خیلی کم دیدم وسینم سنگین وبزرگ شد نوکشون خیلی درد داشت که نتونستم بهشون دست بزنم دردشم گذراس زودی رفع میشه ولی مثل موقعی هستش میخوای پریود شی

همه ی چیزایی که نوشتی من دارم اول درد سینه کم بود الان تو این هفته خم میشم سینه هام حس فشار و درد داره🤣

نه من لکه بینی چیزی نداشتم. کلا علائم خاصی نداشتم . ولی درد سینه خیلی شدید بود یه ماه اول .. و ترشحات سفید و آبکی داشتم بدون بو و خارش ..

من اصلا لک لانه گزینی نداشتم کلا ماه اول هیچ علایمی نداره با اینکه من ۱۰روز قبل از موعدم می دونستم که باردارم ولی علایمم از ۱۰روز بهد از گذشت موعدم شروع شد

نه همه لک رو نمیبینن درد سینه ام در حدی که بهش دست بزنی درد بگیره شدید نیس قبلش دردایی مث پریودی داری حس میکنی میخوای پریود شی

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهشتم بارداری