آیلین خوشآوا تر
آیلین
ایسان اسپرت من نمیپسندم
آیلین و آیناز خیلی خوشگل
ایلین
ببین خودت با کدوم ارتباط میگیری همونو بذار هر سه قشنگن
آیناز به آیهان میاد قشنگتره
اسم من آینازه
با توجه به اسم پسرت که ایهانه آیسان خیلی قشنگه و بهم میان
من به شوهرم میگم ایسان بزاریم میگ نه اسم ماشینه😐
آیسان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.