۲ پاسخ

همون میگن یه چیز شیرین بخور لگد بزنه خوب هرچی بخوری قند فکرمو مشغول کرده

من که ویارم شده چای نبات و دلستر ،چکار کنم نمیشه نخورد

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد