هر کی بگه ن من باور نمیکنم
نه ما بچه امام هستیم اینکارو نمیکنیم🙄،مگه میشه اخه داد نزنی هر کی میگه نه بشنو وباور نکن
داد زدم ولی نزدمش
آره خیلی دست خودادم نیس هرکی هم بگه اینکاررونکردم باور نمیکنم
منکه هم داد زدم و هم زدمش . چون خیلی لوس شده ، یک کلامه ، مثل خودم شده هر وقت دعوامون میشه پسرم همش منو میزنه ـ موهام میکشه . هی میگم نیا کنار من باز میاد . نمیدونم چکار کنم😞
داد نزدم چون یه بار ک زدم انکاری ترسید دیگه نزدم داد و لی غر غر تا دلت بخواد😄😄😄
من که خیلی صبورم سه بار داد زدم ولی دیگه توبه کردم، و موفق بودم
داد زدم 😑
داد زدم فحش دادم تو بدترین حالت
اره پیش میاد من ۹۸ درصد خودمو کنترل میکنم ک دس روش بلند نکنم ولی کار اشتباهی کنه داد میزنم سرش عصبانی میشم
خیلی خیلی زیاد 😭😭
واقعا بعضی وقتا دیونه میشم
متاسفانه داد بله😭😭😭😭
داد میزنم ولی میخنده 😀👋نه نمیزنم
متاسفانه خیلی زیاد
متاسفانه بله
اره داد زیاد زدم
بیشتر که عصبی میشم خودمو میزنم
گاهی هم شده رو باسنش زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.