۱۱ پاسخ

بهار هیچ وقت قدیمی نمیشه الانم خیلی میزارن به بچه هاشون

قدیمیه
امابهارازپریسابهتره

قدیمیه خیلی

هرچی که خودت میپسندی قشنگه😍 هیچ اسمی هیچوقت قدیمی نمیشه

قدیمیه

اسم هایی مث بهار و دریا و صدف و ساحل و هراسمی که توی طبیعت هم داریمش هیچوقت قدیمی نمیشه و از مد نمیوفته ولی اسمی مثل پناه و اینا که الان مد شده همه میذارن خیلی زود از مد میره یه اسم مث بهار هم خوش آوائه هم معنیش مشخصه و خیلی هم قشنگه

کدوم قشنگنتره... بهار یا پریسا؟

هر چی دوست داری بذار کاری به حرف بقیه نداشته باش که قدیمیه یا جدیده. اسم اسمه دیگه. نمیدونم چرا هی می گن این اسم فلان‌ اون بهمانه مگه لباسه که از مد بیفته

نه خیلی قشنکه

سلیقه ای هست گل من مهم خودتی

نه قشنگه

سوال های مرتبط

مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری