۵ پاسخ

من میخورم دیابت بارداری دارم
مشکلم یبوسته

گلوکوفاژ میخورم هیچ عوارضی نداشته تا الان

سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی از بدو تولد تا 2 سال میارم
البته فقط جنس پنبه و نخ پنبه میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
رضایت همه مشتریمم هست
هر کسی خواست عضو بشه به این ایدی تو روبیکا پیامم بده
nini_heed@
شماه روبیکا  09016515923‪

سلام.من خودم مصرف نکردم ولی میدونم عوارضش تهوع استفراغ سردرد رفلاکس معده کاهش وزن و.... هستش ولی اینم بگم دوست من برای لاغری میخورد روزی یدونه۵۰۰میخورد متاسفانه بدنشو داغون کرده ریشای مردونه در آورده و یساله اقدام میکنه برا بچه دار شدن ولی نمیشه دکتر گفته هیچ گیرنده ای تو بدنت وجود نداره ک باردار بشی گفتم اینو بگم شاید ب دردتون بخوره

هیچی.
چه مارکی میخوری؟ معمولیه یا پیوسته رهش؟

سوال های مرتبط

مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ودوم بارداری