بچه های شما هم سکسکه زیاد میکنن؟

۵ پاسخ

دکتر گفت به خاطر رفلاکس معده هست من دارو میدم دخترم خوب میشه اگه یه روز دارو ندم خیلی سکسکه میکنه

آره پسر منم سکسکه زیاد می‌کنه
میگن مال آروغ نگرفتن باید اروغشو درست بگیری

آره دختر منم خیلی
رفلاکس هم داره دکترش گفت اگ بیشتر از ۲تا۳ دقیقه هست برا رفلاکس اگه همون دو سه دقیقه هست طبیعیه

دختر من نه

آره روزی ۴ تا ۵ بار

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان پارسا❤️😍 مامان پارسا❤️😍 ۱ سالگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان نوا مامان نوا ۱۱ ماهگی