سلام ماماناتوچندهفته میریم ماه نهم

۲ پاسخ

سلام من امروز ۸ ماهم تموم شده رفتم تو ۹ ماه بعد چند روزیه ک درد دارم بستری هم شدم بیمارستان و الان مرخصم کردن ولی بازم درد دارم بنظرتون چیکار کنم سزارین هم هستم

۳۴ هفته و ۲ روز هشت ماه تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان محمد ماهر مامان محمد ماهر ۱۳ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان Ayin & Ayeh مامان Ayin & Ayeh ۱۰ ماهگی
مامان نور مامان نور ۵ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا ۵ ماهگی