سلام به ماه نهم🥲❤️
مامانا ماه نهم چجوریه ؟😬

۱۵ پاسخ

پر از درد
هرروز ی علائم جدید
پر از لحظه شماری و انتظار

افتضاححححح

خسته کنندست واقعا

منکه اصلا درد ندارم خوبم ولی چشم انتظاریش خیلی بده اصلا این ماه نهم تموم نمیشع

خسته کنندهههه و انتظارررر

فک کنم سخت ترین ماه باشه اما چش انتظاری و روز شماری کردن از همه سخت تره

چقد انرژی همه منفی بود زیر سوالت😅 عزیزم ایشالا برای تو و من و بقیه راحت میگذره خودمونو مشغول کنیم ب نظرم عالیه

یه هفته هست که شبا برای خوابین اذیتم.شکمم درد میکنه

من یکسره استرس دارم تا ۳۷ هفته بچه بمونه طبیعی نیارم😅

خیلی بد و سخت

تا الان که سخت ترین ماه برای من بوده
چه از لحاظ بدنی که درد داری
چه از لحاظ روحی که استرس زایمان داری

درد داره حال روحی هم مثل دوران pmsولی خیلی شدید تر
من مه اینطوری ام ولی بدن ها فرق داره

وای خیلی سخته اصلا نمی‌گذره
همش درد دارم
دیگه دارم نابود میشم من🤦🏻‍♀️

افتضاح چشم انتظاری شدید داری

من که از اول بارداریم همه چی خوب بود این ماه اخر خیلی بد میگذره فشارم میره بالا اذیت میشم

سوال های مرتبط

مامان Ayin & Ayeh مامان Ayin & Ayeh ۱۰ ماهگی
سحـــــــــــر سحـــــــــــر قصد بارداری
مامان مهراد‌کوچولو مامان مهراد‌کوچولو ۱ ماهگی
مامان نیل🌜 مامان نیل🌜 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان سبحان جان مامان سبحان جان روزهای ابتدایی تولد