وارد ماه نهم شدیم منو مهوین خانم 🤰🏻😍🩷
ماه نهم چجوریه ؟

۴ پاسخ

خوبه من مثل قبلم هنوز ولی داره زود میگذره 🥲من هنوز اتاق نچیدم

ماه 9 عزیزم از ۳۶ هفته شروع میشه تمام دکترا میگن😄

خیلی طولانیه😩😩 مخصوصاً اگه چهل هفته بشی و بازم درد نداشته باشی خیلی سخت میگذره من الان ۳۹ هفته و ۴ روزم هنوز درد ندارم

ای جانم خستگی شدید کمر درد واژن درد ولی همه این درد ها شیرینه

سوال های مرتبط

مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۰ ماهگی
مامان آنیا سادات مامان آنیا سادات ۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی