من و دخترم وارد ماه نهم شدیم 🌙🤰
خدایا شکرت 🌱💚

تصویر
۶ پاسخ

بسلامتی عزیزم
منو پسرم هم ی هفته دیگ همو ملاقات میکنیم خخخ

الهی با دل خوش و سلامتی در آغوشش بگیری

خداروشكر عزيزم

انشالله بسلامتی بغلش بگیری عزیزم💋

عهههه اخرین تاپیک منو ببین🤭
دقیقا زایمانمون یکیه
طبیعی ای یا سزارین؟

به سلامتی و دل خوش

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وششم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری