خانوما چیکار کنم بچم اصلا اروغ نمیزنه

۲ پاسخ

وای بچه منم بعضی وقتا میزنه اگ نزد ی ربع عمودی نگه داری عیب نداره نزنه

به مرور درست میشه عزیزم یه بیست دقیقه باید رو شونت نگه داری اروم بزنی پشتش . دختر منم همونطوری بود الان خیلی زود آروغ میزنه

سوال های مرتبط

مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی