او کچی منیش اوا بووو بومه مخسره
بگاته ۱۰روژ و شته چاک ابی
استا ای من شیر اخوااا هموی اهینیتوه
شیت بووم😢
بعضی بچه ها عاروق نمیزنند دختر منم خود دکتر و پرستار بیمارستان هر کاری کردن نزد گفت بعضیا اینجوری اند
رو سینه ات دمر بزارش آروم بزن پشتش تو ریتم منظم
میزنه
مال منم نمیزنه حتی وقتایی که خوبم میخوره شیر
نگرانم نکنه مشکلی داشته باشه؟
ایی ایمیش به زوری نایکا له صدجاری جاریکی 🤦♀️
لسر رانت داینه دست ب پشتی دابنه
نزنه هم نیم ساعت نگه میدارم
وقتی شیرمیدی شیب دار بغلش کن سینه بنداز دهنش راحتتر آروغ میزنه
دختر منم کوچیک بود خیلی کم آروغ میزد،ولی یه ربع میذاشتم رو شونه حتی اگه آروغ نزنه
شاید سیر نمیشه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.