۸ پاسخ

تحقیق کن ببیین کدومشو بیشتر تعریف میکنن وقت بگیر برو ویزیت شو تو بیمارستان ببیین چی میگن نتونستی وقت بگیری بگو من سعی میکنم بگیرم برات

من خودم‌حاج اقراری رفتم راضی بودم خیلی اروم و خانوم بود

تصویر

اینا هستن

تصویر

برو از سایت رای طب نوبت بگیر از بیمارستان۲۹بهمن دکتر زنان زایمان ویزیتشم رایگان میشه با تامین چندتاش برو بببین چی میگن مدارکتم حتما ببر

الان معمولا همشون پول میخوان خودشم بیمارستان دولتی خیلی سخت قبول میکنه سزارین رو شکم اول، باید بری طبیعی دیدن نمیشه میبرن سزارین(اما اونجام دکتر شیفت هست دیگه هرکدوم باشه عمل میکنه)

ببین تو میتونی موقع زایمان بری زایشگاه دولتی نیازم نیست دکترت باشه زایمانت رو انجام میدن بدون اینکه لازم باشه دکتر خودت باشه
اراک که زایشگاه دولتی اینطوریه

بیمه تکمیلی داری؟

دکتر من زیرمیزی نمیگیره ولی بیمارستان دولتی نیس خصوصی هس

سوال های مرتبط