بچها من تیرویید دارم قرص میخورم بعد انتقال دیگ نشاسته نخورم خوب نیس؟

۴ پاسخ

منم داشتم ولی عددش خوب بود چهار روز اول انتقال خوردم دیگ نخوردم

منم تیروئید دارم اما بازم میخورم

نشاسته برا تیروئید کم کار خوبه؟؟

تیروییدت چنده عزیزم منم تیرویید داشتم نشاسته هم خوردم

سوال های مرتبط