دخترا ماه بعد انتقال دارم چی بخورم چی نخورم چی کارکنم؟

۷ پاسخ

کجا انتقال میدین؟

قبل از انتقال جنین اب و نشاسته تا۳ روز بعد انتقال شیر سویا سعی کن قبل انتقال مویز،اجیل،خرما گرمیجات زیاد بخوری شیرینی اینا کم بخور بعد انتقال هم اصلا گرمی نخور استراحت مطلق هم اصلا نباش ۳ روز اول خیلی خوب استراحت کن اصلا پله اینا نرو توالت فرنگی اصلا استرس نداشته باش عزیزم🩷شما ازمایش لنفوسیت دادین؟

الان چ دارو هوایی میخوری ضد بارداری میخوری

عزیزم انشالله مثبتی
تو تاپینک هام هس قبل و بعد انتقالم چیکارا کردم

بعد انتقال هم روزی یه قاشق نشاسته توی اب سرد حل کن بخور برا من خیلی تاثیر داشت ولی مهمتر از همه اینکه ارامش داشته باش و استرس دوری کن

فقط سالم خوری کن غذاهای سالم و مقوی بخور و استرس نداشته باش. لوبیا سبز ابپز کن بخور خیلی خوبه

چند وقت اقدامی ؟ ک میری برا انتقال🥺

سوال های مرتبط