۷ پاسخ

سلام ببخشید پسرتون بیقراری رفلکسش کم نشده تو این سن من خیلی نگرانم ۶ ماهگی هم بازم مدام بیقراری کنه

زوده الان نده

نریز زوده

من میریزم بعد سالم‌میندازم بیرون

من طبق گفته دکترش (امیر زمانی) از روز اول ۵ ماهگی سوپش با پیاز و زردچوبست گفت با اینا باید باشه همیشه

ن نمیشه
زوده

اره میتونی

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی