زیر یکیال قطره اش
من فوق تخصص میبرم
از ده سال پیش برا دخترم
تا الان برا پسرم
دکترشون همینه
از بهترین دکتراست
الکی دارو نمیده.
نه گلم نمیشه قطرشم زیر یکسال ممنوعه
زیر یکسال فقط قطره اونم باز از دارو خانه بپرس بگو ۸ ماهش
فقط قطره
من از سه ماهگی پسر شربت سرماخوردگی بهش میدم هر وقت فک میکنم میخوا سرمابخوره از داروخونه خودشم دکتر گفت عیبی نداره سه ماهش بود بهش دادم
من قطرش ب دخترم دادم خوب بود
ن عزیزم
اره میشه ولی زیر ی سال قطره داره
زیر یکسال قطره فقط
شریت مجاز نیست
من اینو یک بار به پسرمدادم دکتر گفت خطرناکه زیر یک سال قطره ش رو داد .
دکتر ب دخترم گفت ب هیچ عنوان ن قطره ن شربتش زیر یک سال ندید خود کارخونش گفته
نه شربت واسه یه سال به بالا هست قطرشو باید براش بگیرید عزیزم
فکر کنم زیر یکسال باید قطرشو بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.