۶ پاسخ

نه نده گناه داره معدش نمیتونه حضم کنه

من پیاز و با کره سرخ میدم بعضی وقتا هویجم بهش میزنم بعد یکم زردچوبه با ی کوچولو نمک یا رب گوجه خونگی

دختر من تا دوماه پیش نمیتونست بخوره هضمشم براش سخت بود دلش درد می‌گرفت بعد الان 20 ماهشه صدفی یا پیچ پیچی میزارم 10 یا 12 دقیقه قشنگ بجوشه بعدش من تو سسش عدس میریزم گوشت نمیخوره سویا هم همینطور گوجه پوره میکنم رب گوجه نمیزنم با سیب زمینی بهش میزنم میخوره خیلی دوست داره

من درست کردم خوب نتونست بخوره 😁

معلولی همون جور که خودمون میخوریم اما سویا رو جدا میکنم

پیازو مرغو با کره تفت میدم بهش یکم گوجه میزنم بعد ماکارانی رو میریزم توش. یکم بهش عصاره قلم یا عصاره پای مرغ میزنم بعد یکم آبو میپزه

سوال های مرتبط

مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان شکوفهٔ سیب مامان شکوفهٔ سیب ۱ سالگی
مامان توت فرنگی من♥ مامان توت فرنگی من♥ ۱۲ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو ۱۰ ماهگی