۳ پاسخ

ب سختی😐😂

همین طوری میدم دوست داره میخوره گاهی هم پودر میکنم میریزم داخل چیزی مثلا پودر بادوم روی پنیر صبجانه

همینجوری میخوره میدم بعضی وقتا پودر میکنم میریزیم داخل شیر موز ولی همینجوری بهتر میخوره اخه پودرشو که میریزم چیزی با ننق زدن میخوره

سوال های مرتبط

مامان آرسام. مامان آرسام. ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی