مامانا شما ب بچهاتون الویه میدین

۱۰ پاسخ

آره ولی جدا براش درست میکنم
تخم مرغ و سیب زمینی و مرغ و هویج و ذرت با نصف قاشق سس و یه قاشق ناست

پسر من کلا نمیخوره

غذاهایی که سس داره نمیخوره

آره عزیزم

کالباس وسس نمیزنم براش

بله ميدم سس كم كالباسم نميزنم خيارشورم پاستوريزه

اره میدم خیلی دوست دارن
قبلا بدون سس میدادم
الان با سس ...

دیروز واس اولین باردادم

ها دیگ پیر شدن دیگ بچه، نیستن،ک

آره میدم، کوچیک تر که بود، سس نمیزدم، به جاش ماست میزدم، الان با سس میخوره

سوال های مرتبط

مامان آرسام. مامان آرسام. ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی