شما به بچهاتون ابمیوه پاکتی میدین؟

۱۹ پاسخ

تا حالا ندادم .

نه هیچوقت تو خونه آبمیوه درست میکنم

نه اصلآ

خیلی کم میدم

نه عزیزم . همسرم اجازه‌ نمیده . خیلی خیلی ضرر داره

زیاد دوس نداره

به امیررضا چند بار رانی حلبی دادم ولی تعداد یادم نیست ، وقتی مسافرت یا بیرون بودیم . آبیموه طبیعی های بیرون هم بهتر نیست

نه ندادم

نه خیلی ضرر دارن

اره گلم من میدم

نه اصلا حتی شیر موز و شیر کاکائو پاکتیم نمیدم

ن بنظرم فقط آب قند خالی هست و براش خوب نیست

ماهی شاید یکی با دوتا

اره منم میدم

دوس نداره

ماهی دوتا یاسه تا

نه اصلا

خیر دوس نداره

اره من میدم پسرم خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان آرادودلآرام🫀🌱 مامان آرادودلآرام🫀🌱 ۲ سالگی
مامان 🧸مغز بادوم🧸 مامان 🧸مغز بادوم🧸 ۲ سالگی