۴ پاسخ

من ک ۵بار معاینه شدم کمردرد نگرفتم یکم واژن درد و تیر کشیدن داشتم ک خوب شد بعد چند ساعت

برو زیر دوش آب گرم سریع خوب میشه

سلام دکترتون کیه تو قم

تحریکی شدی؟
من از ظهر معاینه تحریکی شدم هنوز درد دارم .دارم میمیرم

سوال های مرتبط