از مولتی ویتامین بهداشت کسی میده ؟ خودش نخره

۴ پاسخ

من میدم

من مولتیشو میدم اهنشم اگه میخورد میدادم چون برحسب بدن ایرانیا ساخته شده خارجیا اهنشون کمه

اره من میدم فقط اهنشو نمیدم

یکمی بدمزه اس بخصوص آهنش ولی دیدم اهنش خیلی بدمزه اس دیگه ندادم خریدم براشون

سوال های مرتبط

مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی