۱۱ پاسخ

اره منم همینطورشدم فک کنم ازفشارمعدست بچه داره میادبالا

اها ولی زیاد نگران نباشید تو بارداری هرکسی یه جوری نشون میده علائمشو

نه میگن سوزش قلب عادیه

از معده اس منم اول فکر کردم قلبمه چکاب شدم دکتر گفت از معده هست

درد جوریه که انگار فشار روی دنده های قفسه سینه هست که حتی موقع خواب اذیت

البته من ترشم میکردمااا عرق اویشنه تو جونم رسید 😅

آویشن خوب نیست

تا جایی ک میتونی غذاتو مرتب بخور
منم همین جوری بودم بعد از غذام یه ته استکانی عرق اویشن میخوردم دیگ درد نگرفت

واسه منم همین جوریه فکنم از فشاره معده بیشتر بعد غذا اینجوری میشم

نه عزیزم نترس به خاطر معدته

منم هم هفته شمام یک هفتست حس میکنم قلبم درد میکنه 😢

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری