نه من شکم ندارم ولی سونو رشد که رفتم وزنش خوب بود صدک ۴۲ بود که گفت نرماله
من شکم ندارم اصلاااا نگرانم
منم شکمم کوچیکه
نه خاهرشوهر من سر دوتابچه شکم نداش ماه اخرش خیلی کممممم دکتر گفته بود مطمنی وقتته.. بچش ۳.۷٠٠کیلو بود
شکم کوچیک مادر ربط به وزن و جثه جنین نداره
نه ربطی نداره من شکمم رو بارداری های دیگم بزرگ شده بود ولی بچه هام ریز بودن الان شکمم کوچیکه بچم درشت تره
بله عزیزم جای نگرانی نیست منم ۳۲ هفته رفتم سونو گفتن اندازه ۱۰ روز دور شکمش عقبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.