سلام دوستان
صدک 15 یعنی جنین خیلی ریزه؟

۸ پاسخ

زیر ۱۰ میگن خطرناکه

خونرسانی بهش خوبه؟هپارین آسپرین یا انوکسا نمیزدی؟

من۳۰هفته ۱۴۱۶بود گفت ریزه دو هفته یکبار هم سونو میدم هم ان اس تی ،۳۳هفته ۲۱۰۰بود باز گفت وزنش ۱هفته عقبه

واس وزن گیری لیدی میل نداد برات البته ؟

دروغ چرا اره ریزه نه که طبیعی نباشه ها طبیعیه ولی فقط ریزه یکم

تقریبا آره

سلام عزیزم چند کیلو بوده کوچولوتون؟؟

دکترت چی گفت؟

سوال های مرتبط

مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری