آمپول ریه چیه ؟برای چی و چه زمانی میزنن؟منم باید بزنم؟چرا من اولین باره میشنوم
چرا عجله عزیزم
از۳۷کامل کامله
میخای زایمان کنی؟جریان چیه؟
من ۳۶ هفته و۶ روز زایمان کردم اوکی بود بستری ام نشد خداروشکر
36 به بعد کامله
میگن به وزن ربط داره ی بچه ۳۶ هفته کامله یکی ممکنه ۳۸ هنو ریه کامل نباشه بره دستگاه
۳۷ هفته فکر کنم
میگن از ۳۴ کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.