دوستان کی زایمان کنیم دیگ ریه بچه کامل شده

۹ پاسخ

آمپول ریه چیه ؟برای چی و چه زمانی میزنن؟منم باید بزنم؟چرا من اولین باره میشنوم

چرا عجله عزیزم

از۳۷کامل کامله

میخای زایمان کنی؟جریان چیه؟

من ۳۶ هفته و۶ روز زایمان کردم اوکی بود بستری ام نشد خداروشکر

36 به بعد کامله

میگن به وزن ربط داره ی بچه ۳۶ هفته کامله یکی ممکنه ۳۸ هنو ریه کامل نباشه بره دستگاه

۳۷ هفته فکر کنم

میگن از ۳۴ کامله

سوال های مرتبط

مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی