اون بالای دندوناش سیاه شده؟؟؟؟؟

تصویر
۲۶ پاسخ

ولی خوب اب بده بعدش

طبق گفته دکتر پسرم؛ کلا همه ی قطره آهنا سیاه میکنن یا لک میندازن که ایراد نداره ؛ اینا شیرین بعدا میوفتن

ای ننه قیافشو🤣😍

ببین مسواک بزنی نمیره؟

ای خدا باور میکنی مامان تیامیس علتش معلوم نیس من پسرم الان ۴ سالشه ۳تا از دندون هاش کم کم پوسیدن ریختن بهترین قطره هارو میدادم سیدرال فروزومال ایروفیکس لیپوروزفل .الان دخترمم ۴ تاش سیاه شدن اون زمون که قطره لیپروزوفل میدادم کم کم دیدم هی داره اون لک بیشتر میشه انقدم جوش زدم اخرم هیچی خدا کنه دندون دایمشون خوب باشه

منم به دخترم سیدرال میدم همینجوری شده دندونش الان یک ماهه عوض کردم

آهن بش میدی؟

لیپوزوفر بدید عمرا سیاە کنە،بعدشم قطرە چکونو تە زبونش خالی کنید آخر سرم آب بدید

قربون قیافت ننهههه😘
این عکس برای قبل اینه که مسواک بگیری؟
منم سیدرال گرفتم جدیدا
ترسیدم🥲

بله پسر منم ۶تاش سیاه شده الانم تموم اسیاباش درومده بااینکه خیلی بهشون رسیدگی کردم متاسفانه حتی بعد غذا هم دندوناشو مسواک و اب زدم ولی لک شدن چون خیلی زود دراوردن

پسر منم ۴ تا بالا اینجوری شده

سلام منم خیلی بهش میرسم ولی متاسفانه سیاه شده مال شما هنوز فقط رنگ داره اگه حوصله داری هر وقت خوابید با گاز استریل براش بساب و تمیز کن تو خواب خوبه اینطوری

ن فکر نکنم
هرروز مسواک بزن و بعد آهن آب بده
من اینکارو میکنم اگه چندروز انجام ندم دندونای دخترم این مدلی میشه

فکر کنم اوایل اینکه میخاد سیاه بشن

اوخ ننه چشاشو

ننهههه دور چشای نازش بگردم😍🧿🧿

اره متاسفانه،ماهانم ۴تا دندونای بالاش اینطوری شده

😂😂😂❤️

منم سیدرال میدم اینجور شده

عزیزممم ماشاءاللہ مژہ ھاش🥹❤️

دختر منم با مسواک و نخوردن شیر شب و آهن خارجی و کلی رسیدگی همینه

آستارا کجاس

واسه بچه منم سیاه شده خیلی

آره لک شده

آره انگاری 🥲

آهن چی میدی عزیزم

سوال های مرتبط