خانما میگم اسم پسر آروان خوبه یا آرین؟ 🤔

۸ پاسخ

آرین.

حقیقتا آرین قدیمی و تکراریه_ آروان هم تلفظش سخته
یه اسمهای دیگه فکر کن
مثلا اِلوین راحت تره و آرتا و...

آرین
رادوین
آریا
آراد

آرین.

ارین تلفظش بهتروراحت تره

آرین
آریا هم خوبها

من ارتا اریا رو دوست دارم آرین بهتره اروان هم خوبه ی کم تلفظش سخته

آرین

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان اریا مامان اریا روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان آرین و فسقلی💙 مامان آرین و فسقلی💙 روزهای ابتدایی تولد