۸ پاسخ

قشنگه

خیلی شبیه همن

آرین خیلی قشنگه

خیلی شبیه همه ولی قشنگه

بله قشنگه میاد

آره به هم میان اتفاقامیگفتم یه دختربیارم اسمش بزارم آریانا

قشنگ ولی تلفظش برات سخت نیست خیلی شبیه هم هستن اشتباه صداشون نکنی

خیلی قشنگه
آدرین هم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی