تا کی آب جوشیده باید داد

۸ پاسخ

مگه هنوز جوشیده میدی؟؟من از هشت ماهگی آب تصفیه شده میدم

خیلی وقته میتونی آب معمولی بدی

من خیلی وقته نمیدم

من گاهی نمیرم گاهی کتری رو میجوشونم و یه کتری کوچیک داره اونو میزارم کنار خنک میشه و گاهی آب بخواد میریزم تو شیشه شیرش

میگن تا دو سال ولی گاهی البته خیلی به ندرت اب نجوشیده میدم

خودمونیم باید آب جوشیده بخوریم

من از ۴ ماهگی میدم
اصلا برای خودمون هم باید آب و بجوشانیم و بخوریم

من خیلی وقته نمیدپ

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۱ سالگی
مامان فرشته ها❤👼👼 مامان فرشته ها❤👼👼 ۲ سالگی