مگه هنوز جوشیده میدی؟؟من از هشت ماهگی آب تصفیه شده میدم
خیلی وقته میتونی آب معمولی بدی
من خیلی وقته نمیدم
من گاهی نمیرم گاهی کتری رو میجوشونم و یه کتری کوچیک داره اونو میزارم کنار خنک میشه و گاهی آب بخواد میریزم تو شیشه شیرش
میگن تا دو سال ولی گاهی البته خیلی به ندرت اب نجوشیده میدم
خودمونیم باید آب جوشیده بخوریم
من از ۴ ماهگی میدم
اصلا برای خودمون هم باید آب و بجوشانیم و بخوریم
من خیلی وقته نمیدپ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.