۹ پاسخ

من همون ازاول میشورم بخدا چیزیم نشده

۳روز

من همون روز اول میشورم

پزشکا میگن ۲۴ ساعت ولی همون ۴۸ ساعت یا ۲ روز اب نخوره بهتره چون انگار احساس درد ملموس تر میش۷ و عضله شوک بهش وارد میشه و درد واکسن زو ببشتر متوجه میشه بعد دو روز اگر تب و علائم‌خاصی نداشت حمام هم میشه برد

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

3 روز

۳روز خانمی

۷۲ساعت

۳روز عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱ سالگی