سلام عناب برا چه چیزای خوبه استفاده کرد

۹ پاسخ

خیلی ممنون از شما جواب دادید

میگن روی قشنگی جنین خیلی تاثیر داره...خانومای باردار بخورن ک نی نی شون خوشگل بشه😍

کم خونی سرما خوردگی تقویت حافظه

برای سرماخوردگی

شهر ما مرکز عناب هست

برای فشار میاره پایین

من همین طوری میخورم دوست دارم عناب

من تو چای سیاه دم کردنی چهار پنج تا دونه میندازم
وقتی سرماخوردگی داریم دم میکنم خالی میخوریم
عنابی هم که نرم باشه همینجوری میدم دخترم میخوره

کمخونی

سوال های مرتبط