من بد بخت ۴ماهه تا ۷۰روز که خونریزی داشتم بعد یهو قطع شد گفتم اخ جون چهار روز بعد پریود شدم تا الان سه تا یک هفته یکبار مریض میشم میترسمم برم دکتر اخه ۶۰روز که بود رفتم گفت باید اگه قطع نشه یازیاد باشه بیای کورتاژ واقعا باسه اصلا توانش ندارم پیش هیچکسم نمیشه بزارمشون از طرفی هم انقدر دوسه روز پریود ها خونریزی زیاده که دیگه درحال ضعف میشم و بیحال الان چهارروز هردوساعت باید لباس زیرمم عوض کنم تازه نوار بهداشتی مخصوص تافته راگرفتم که ۵ایکس هست با جذب بالا
چند وقت بعد سزارین پریود شدین ؟
من هنوز پریود نشدم
اره خیلی همه لخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.