من این ساک رو واسه دخملم گرفتم خاله ها خوبه

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارکه گلم

وسایلش همش آمادست اما نمیدونم کی ساک بیمارستان آماده کنم

عالیه عزیزم مبارک باشه

مبارکه گلم چند

آره عزیزم مبارکش باشه عزیزم
ماله دختر منم تقریبا این شکلیه و مارکش چیکو هس

مبارک باشه ولی دوتا ساک باید جمع کنی این کافی نیست 😂 من یدونه برای بچه بستم پر شد ، یدونه مجبور شدم خریدم برا خودم

مبارکت عزیزم خیلی قشنگه ❤️

مبارکش باشههه
چقد گرفتیش عزیزم

مبارکه
قشنگه😍

خیلی قشنگه عزیزم مبارکش باشه🥹🌹

بسلامتی مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 ۴ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان معصومه🩷 مامان معصومه🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ژاکان مامان ژاکان ۳ ماهگی