۳ پاسخ

نه بابا هربچه یجوریه یکی یازده ماهگی زبون باز میکنه یکی یکسال نیم یکی تا سه سالگی
البته جدا از ماما دد منظورمه

من از یه ماهگی به پسرم مامان و بابا و دد و نه دارم میگم که یاد بگیره تازه یه مدته صبح تا شب بابا میگه اشکال نداره کنفرانس ندارن که خلاصه حرف میزنن

یه مقدار پسرا دیر زبون باز می‌کنه

سوال های مرتبط