وای خیلی بده من چند ساله اینطوریم تو بارداری ماه آخر انقدر شدید بود کپسول اکسیژن کذاشته بودم تو خونه هنوزم باهامه هر چیم دکتر میرم نمیفهمن چمه اما وقتی معدم خیلی نفخ میکنه بیشتر میشه یا وقتی استرس دارم چ عصبیم
تو بارداری یا حالت عادی؟
منم گاهی حالت عادی اینطوری میشم خیلی کم البته
ولی نمیدونم واسه چیه
درخاست بده گل🤗❤️
از استرسه عزیزم
از معده هم میتونه باشه.
معده درد عصبی.
من خودمم اینجوری بودم.آخرش فهمیدم ازمعدمه.
که البته این معده عصبی، خودشم ناشی از استرس و اعصابه. یعنی هم داروی معده و هم آرامبخش اینا لازمه
کمبود اکسیژن
فشار بالا
حمله آسمی مثل پنیک و خیلییی باید مراقب باشی و تحت نظر
از فکر و خیال همش
کمبود اکسیژن
والا احتمالا کمبود اکسیژن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.