۳ پاسخ

آره من کیستم بزرگ بود و گفت سه ماه باید بخوری.تازه اوت موقع مجرد بودم.سه ماه کامل خوردم از روز پنجم پریودی تا اتمام ورق قرص

من کیست تخمدان داشتم
برام نوشت ب ماه نرسیده کیستم افتاد تمیز شد رفت عزیزم من همشو ام مصرف کردم تا موقعی ک پریود شدم قط کردم دیگ نخوردم
رفتم دکتر گفت افتاده دیگ نمیدونم چن دونه موند انداختم دور

اره قرص ال دی قبلا دمتر برای کیست بهم داده بود ولی نساخت بهم....‌الان برای کیست و تنظیم قاعدگی بهم دوفامد داده خیلی خوبه

سوال های مرتبط