کسی نکسیوم خارجی داده به بچه اش اثر داشته

۲ پاسخ

من قبلا میدادم عالی بود برا رفلاکس

من از دیروز شروع کردم
دیروز که خیلی بالا آورد نمی دونم از این بوده یا نه
دکتر گفت ۵ روز بده ببین چطور می شه

سوال های مرتبط

مامان مانیساومانلی مامان مانیساومانلی ۱۱ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی