۴ پاسخ

من از۳ماهگی میدم الان یه هفتس قطع کردم دخترم نمیخورد بالا میاورد ولی رفلاکس بهتر میکنه از فاموتیدین بهتر

من برا رفلاکس دخترم کیدیزول انپرازول میدم و انگار تنها دارویی بوده که واقعا کمک کنندس
فوق تخصص براش نوشته

من دخترم دو ماه و نیم داشت شروع کردم که هنوزم دارم میدمش ولی بعد از دو هفته استفاده ازش تاثیرش میبینی

برای چیه

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان سلین❤️ مامان سلین❤️ ۸ ماهگی