۴ پاسخ

شیر خشک نان . آزاد ۲۵۰ با سهمیه ۱۷۰ . زیر ۶ ماه ۱۰ تا سهمیه دارن ۶ تا ۹ ماه ۷ تا . نان معمولی همه جا گیر میاد
هر ۱/۵ ساعت تقریبا هر وقت ک بخاد . زود ب زود میخوره ولی کمتر گاهی ۳۰ سی سی گاهی ۹۰ تا .
در هفته ۲ قوطی یا ۲/۵ تا
بیرون میرم تو ظرف کوچیکتر میبرم شیر و آب .
رفلاکس زیاد نداره گاهی بالا میاره اونم یکم .
دفع هم هر یک روز در میان داره

من دونیم تا سه ساعتی نود تا میدم
اپتامیل ایرلندی میخوره
چون شیر خودمو تا چند روز پیش میدادم ده روزی یک قوطی ۸۰۰گرمی میخورد الان چند روزه شیر خودمو نمیخوره دیگه نمیدونم باید ببینم چقدر طول می‌کشه
در ماه هم حدودا سه تا قوطی ۸۰۰ گرمی میخوره الان ک شیر خودمو نمیخوره دیگه احتمالا شش تا هفت روزی یک قوطی بخوره
قیمت هم خیلیییی زیاد شده هر سری میخرم پونصد تومن اضافه شده بهش
دفعش عالیه پو پوش بوی تافی میده 😂
رفلاکسش هم خیلی بهتر شده

باکدملی ماهی ۱۰تادارن
من پسرم ۷ ماه ۳هفته اشه ۱۲۰تا ۱۰۰ شیر میخوره
هر۳ ساعت
رفلاکس داره و اذیته خیلی بخاطر همین ن شیردرست میخوره و ن غذا

چقدر سوااال

سوال های مرتبط