خارجی خیلی گرون نیست؟
ایرانی بنظرم . من میگم چیزی باشه که راحت گیر بیاد . دیگه در ب در نیفتی دنبال شیرخشک
تو این اوضاع ایرانیش سخت پیدا میشه نمیدن
خارجی داستانه
قطعا خارجی بهتره ولی قوطی ۳ تومن خیلی زیاده واقعا ۲ سال باید بدی اونم با این وضعیت قیمت دلار هر روز گرون میشه واقعا کمر شکنه
اگه مشکلی مالی نداری تقریبا ماهی ۴ تا میخواد بچه بین ۱۲ تا ۱۵ هزینه اش میشه خارجی بده ولی خارجی و بدی دیگه ایرانی ک نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.