شیرخشک ایرانی بدیم یاخارجی؟

۳ پاسخ

خارجی خیلی گرون نیست؟
ایرانی بنظرم . من میگم چیزی باشه که راحت گیر بیاد . دیگه در ب در نیفتی دنبال شیرخشک

تو این اوضاع ایرانیش سخت پیدا میشه نمیدن
خارجی داستانه

قطعا خارجی بهتره ولی قوطی ۳ تومن خیلی زیاده واقعا ۲ سال باید بدی اونم با این وضعیت قیمت دلار هر روز گرون میشه واقعا کمر شکنه
اگه مشکلی مالی نداری تقریبا ماهی ۴ تا میخواد بچه بین ۱۲ تا ۱۵ هزینه اش میشه خارجی بده ولی خارجی و بدی دیگه ایرانی ک نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان نیکا🧚‍♀️ مامان نیکا🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۴ ماهگی