۸ پاسخ

وای خیلی سخته دختر منم به زور آروغ میزنه یا نمیزنه کلا

بچه منم نوزادی اصلا اروغ نزد

وای پسر منم اروغ نمیزنه مردم از کمر درد چقدر سخته

عزیزم زیاد سخت نگیر بیست دقیقه بزار رو شونه یا بنداز رو دستت اگه نزد بزار بخوابه من پسرم بعضی موقع ها میزد بعضی وقتا و خودم اروغش رو نمیگرفتم

پوزیشن رو عوض کن، دختر من نشسته راحت تر آروغ میزنه، رو شونه میذارم به سختی

اشکالی نداره همین که یه ربع نگه داری کافیه

همینجور بزارش روی شونت خودش میزنه تا بیست دیقه نگهدارش روی شونت نمیخاد پشتش بزنی

بعد شیر میدی یا سیر نمیشه نیم ساعت بزار رو سینم میزنه از پایین کمر ارپم بزن بیا بالا میزنه

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان شاهانی👑 مامان شاهانی👑 ۱۰ ماهگی