خانمای هم هفته من شما ساک نوزادتونو چیدین؟

۱۰ پاسخ

من هنوز هیچی نخریدم ☹️😔

من نبستم هنو ۱هفته بمونه بشورم ک کثیف نشه بعد جمع کنم

منم هنوز نبستم نصفس منتظرم دکتر وقتمو بگو دقیقه نودی ببندم🥲

من چند روز پیش جمع کردم مونده وسایلای خودم

من نه هنوز

من هنوز کامل نبستم

منم بستم
ا

هنوز کامل نشده شیر خشک و شیشه ایناش مونده بخرم

اره برای نوزاد چیدم ولی برا خودم نه هنوز

من از 30 هفته ساکش آماده کردم

سوال های مرتبط

مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی