خانوما شما ناف نوزادتونو بستین ؟

۶ پاسخ

منم نبستم

من نبستم

آرع خودش میره داخل

چطور میبندن اصن براچی ببندن

نه من که نبستم

نه.خودش کم کم رفت داخل.الان خیلی خوشگل شده نافش😀😜🐤🍼

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد