۵ پاسخ

کره ای ها یادگاری نگه میدارن، میگن اولین قدم مستقل شدن بچه است

من انداختم پشت بام همسایمون که خیلی پولداره ،باد اومد انداخت حیاط خودمون😆😆

دانشگاه😂😂😂😂

اولی رومدرسه دومی مسجد

مال هردو بچمو نگه داشتم

سوال های مرتبط

مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی
مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی